tani kemping

Odnośniki

ekonomistka

Temat: To nie spór o drogę wyjscia..
...Arielce-nie ma pół namiotowych-a to co mi podałes w linku- to nie hotel, tylko camping klasy turystycznej-dla niewymagających wygód ludzi-z własnymi przyczepami campingowymi, lub karawanami na 4 kołach-a w namiotach to sypiają małolaty teraz-więc daruj se te sprzeczne komunikaty które tu klepiesz: z jednej strony gościu co to podobno sypie kasa z rekawa i nie musi robić do końca zycia-z drugiej strony prezentujesz mi jakiś tani camping jako "dobry hotel" żenada ps - Esko-nie martw się: wilczą jagodą nie zostane po terapii, tytułu żelaznego wilka też mi nie przyznają, co najwyżej zostanę wilkiem w owczej skórze. hej
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,176,76697453,76697453,To_nie_spor_o_droge_wyjscia_.html



Temat: Spotkanie w Londynie (nr 16 c.d.)
Snowdnia: jo, znam jeden tani kemping - 3 funty od osoby, prysznic zrobiony w bylej oborze, ale calkiem fajnie (jest ciepla woda) ale nie ma tam swiatla :) - ja jestem za (szczegolnie ze czekaja na mnie Glydersy); nie mam pojecia natomaist o B&B - mam nadzieje, ze ds sobie juz cos szuka, bo moga byc klopoty na ostatnia chwile - kemping jest kolo Capel Curig - podam dokladnie namiary jak je znajde :) Xiv
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,2495355,2495355,Spotkanie_w_Londynie_nr_16_c_d_.html


Temat: Garda
Garda Proszę mi doradzić jakieś tani camping bądź kwatery nad Gardą. Chcę się wybrać w sierpniu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,81254799,81254799,Garda.html


Temat: Włochy na własny rachunek.
Ja też się wybieram niebawem do Włoch samolotem z Krakowa. Biorę rower, bo tak jeździ sie tanio. Mam pytanie: znasz jakieś tanie kempingi? I gdzie najtaniej kupować jedzenie? Pomoć jest tam teraz horrendalnie drogo! jeśli coś wiesz, to daj znać, OK? Kontakt: sts.kr@plusnet.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,14197648,14197648,Wlochy_na_wlasny_rachunek_.html


Temat: Gdzie z rodziną pod namiot???
...rozbicie się między domkami na ośrodku kolonijnym Urszula, w stosunku do cen nadmorskich nie było drogo, choć nie wiem jak jest dziś bo ostatnio wprowadzili warunek wykupienia dodatkowego wyżywienia, ale i tak wychodziło tanio, poza tym jest blisko do morza (niecałe 100 m), masz do dyspozycji prysznice, umywalki, toalety. W razie czego można też poszukać jadąc dalej ulicą za "Urszulą" na samym końcu drogi jest tani kemping i też nie jest daleko do morza.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,195,2114568,2114568,Gdzie_z_rodzina_pod_namiot_.html


Temat: Korsyka - może ktoś doradzić?
...albo na leżakach na pokładzie (kupowanie kabiny jest zbędnym wydatkiem). Na promie można zjeść kolację i śniadanie (ceny przystępne). Rano wyjechaliśmy z Basti na południe drogą biegnącą wschodnim wybrzeżem w kierunku miasta Aleria. Jadąc na południe droga zbliża się do morza i póżniej biegnie cały czas wzdłuż wybrzeża. Po drodze znależlismy kilka kampingów ale nam sie nie podobały i jechaliśmy dalej. Ładny i tani kamping zanależlismy w miejscowości Favone. Położony jest w lesie między drzewami cena bardzo niska. Klimat jest bardzo przyjemny (bliskość morza stabilizuje temperaturę). Na kamingu są natryski umywalnie i pralki. Jest też sklep z podstawowymi artykułami spożywczymi i kawiarenka. Kamping nie jest zatłoczony. Do plaży jest kilkaset metrów. Plaża jest położona nad małą zatoczką. Morze jest ciepłe i czyste fauna...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,14326776,14326776,Korsyka_moze_ktos_doradzic_.html


Temat: Tani kemping
Tani kemping Chce ktoś może kupić kemping na wakacje bo mamy spory wybór na sprzedaż pomożemy wam wybrać, przyjmiemy także w komis itd. Mamy także cześci Zapraszamy na www.tanikemping.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,48359,107378223,107378223,Tani_kemping.html


Temat: Najnizsza półka
...tymi stwierdzeniami o kupowaniu "takich" produktów z > najniższej półki lub "za przeproszeniem campingami". Dobrze Ci się > wiedzie i fajnie (co podkreślasz wielokrotnie w postach, które > czytam). Ale to nie znaczy, ze wczasy pod namiotem są gorsze od tych > w hotelu Gdzie to było? Bo mam ochotę wejeść i dojechać osobom, które jadą do hotelu i w gruncie rzeczy nic nie przeżyją. Ja tam wolę tani kemping, gdzie się ludzi pozna, i pobędzie na dworze, i odpocznie od mieszkania w chałupie. Ale nie każdego na to stać, i nie mowa tu o pieniądzach...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,78654644,78654644,Najnizsza_polka.html


Temat: Gdzie sie wybrać na piwne wakacje??
...Macie jakiś pomysł na piwne wakacje??? Gdzie jechać? co pić?? jak pić???ile pić?;-D Ja polecam tereny na styku Slowacja, Czechy i Wegry. Gorace zrodla to jest to. Siedzisz w basenei (tak sa zbudowane zeby spokojnie siedziec ;)) ) browarek tani i blisko prawie zawsze obok basenu. Dodatko swietne smaki. Szczegolnei na wegrzech. A jak niew piwko to na winko ale to najlepiej jechac do Egeru tam jest Dolina pieknej pani z abrdzo duza iloscia piwniczek winnych. Obok jest Tani kamping. Wino wychodzi za 1 zl :PPP. Ale piwko i tak jest lepsze :) Pozdro stclaus
Źródło: topranking.pl/1086/gdzie,sie,wybrac,na,piwne,wakacje.php


Temat: TANI CAMPING
TANI CAMPING nad jeziorem, domek dwuosobowy, najlepiej z łazienką, czysto i miło, możliwość przechowania roweru, las, cisza, ale też jakiś sklep w obrębie kilometra czy dwóch, żeby można było dojść pieszo. Znacie taki?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,196,2294398,2294398,TANI_CAMPING.html


Temat: Tanie noclegi na północy
Tanie noclegi na północy Hej! Wybieram się do Rumunii w sierpniu. W planach Satu Mare, Baia Mare, Sygiet M., Viseu de Sus, Carei i okolice.jesli jakaś dobra dusza znam tam tanie noclegi, najlepiej na kempingach to niech się podzieli:)coś tam wyguglałam,ale z doświadczenia wiem,że male i tanie kempingi czesto nie mają żadnych stron. Aha, 10euro to nie jest tani nocleg:)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25616,66102765,66102765,Tanie_noclegi_na_polnocy.html


Temat: Camping w Grecjji - prosze polećcie
Byłem w sierpniu 2007. Prom z Keramoti - taniej i krócej - kombi z długą przyczepą + 4 osoby - 48 euro. Warto się wybrać, bo na wyspie stosunkowo tanie kempingi, mniej ludzi i naprawdę ładne plaże - szczególnie Golden Beach. Aha i temperatura była znośniejsza - ok. 30 st. :-))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,203,78627087,78627087,Camping_w_Grecjji_prosze_poleccie.html


Temat: Ceny artykułów w Rumunii
A czy ktoś wie jak z plażami? Trzeba rozbijać się na "dziko", czy może są jakieś w miare dobre i tanie kempingi, i czy jest bezpiecznie?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25616,66837313,66837313,Ceny_artykulow_w_Rumunii.html


Temat: Proszę, oceńcie naszą podróż. PROSZĘ!!!
Ponieważ masz w planach Veronę, proponuję Ci zboczyć troszkę i zobaczyć jezioro Garda /to naprawdę żabi skok/, a tam nad jeziorem w miejscowości Peschiera jest ładny, tani camping - www.campingsanbenedetto.it -są tam również bungalowy i mobilhomy o tej porze roku b. tanie. Proponuję objechać jeziora dookoła - najlepiej wrażenia z tych okolic opisała Aseretka na jednym z tematów o Włoszech.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,38772063,38772063,Prosze_ocencie_nasza_podroz_PROSZE_.html


Temat: Rumunia-wspólna podróż!!!
...Planuje wraz z żoną wyjazd na przełomie lipca i sierpnia do Rumuni.Mamy zamiar zwiedzić Bukowinę ,Transylwanię ,góry Fogarskie a na koniec odetchnąć na wybrzeżu rumuniskim lub bułgarskim.Czas wyjazdu około trzy tygodnie.Dojazd pociągiem bezpośrednim z Krakowa do Transylwani,pociągiem z Lwowa do Czerniowic a dalej do Suczawy lub autobusem z Przemyśla do Suczawy.Większość noclegów planujemy spać w namiocie,może jakieś tanie kempingi,kwatery lub schroniska.Wszystkich zainteresowanych wspólnym wyjazdem zapraszamy,razem będzie raźniej i bezpieczniej.Jesteśmy otwarci na różne modyfikacje trasy.Pozdrawiam.Mój adres:serbiust@poczta.onet.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,623,12189574,12189574,Rumunia_wspolna_podroz_.html


Temat: Ceny pol namiotowych w okolicy Rzymu . PILNE
Tylko tak sie przygladam tym wsszystkim stronkom i nie moge znalezc tam szczegolowych cen poza kempingami 3 i 4 gwiazdkowymi !! A mnie najbardziej interesują 1 i 2 gwiazdkowe !!! I nie koniecznie blisko Rzymu szukam jak najtanszych kempingow NAD MORZEM !! W zwiazku z tym ponawiam pytanie : CZY KTOS ZNA TANIE KEMPINGI NAD MORZEM W WOJEWODZTWIE LAZIO ALBO NAPOLI !! ???? Piszcie na zielo53@tlen.pl !!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,11642378,11642378,Ceny_pol_namiotowych_w_okolicy_Rzymu_PILNE.html


Temat: Podrozowanie po Francji
...(tam są też chyba darmowe autostrady) i dojazd do Paryża od północy - nie znam tej trasy zawsze jadę na południe Francji - może trzeba będzie kiedys to zmienić. 2 - od Zgorzelca przez Erfurt, Wetzlar (tu kawałek E44 czyli droga nr 49) dalej Limburg, Luksemburg i do Paryża już lokalnymi lub kierunek na Metz i płatne autostrady. O noclegach niewiele Ci napiszę bo jadę troche inną trasą i tam ich nie znam. Ale znam bardzo fajny i jednocześnie tani camping w Murat w samym sercu Masywu Centralnego (niedaleko Mt. du Cantal). Cena za 2 osoby + namiot + samochód wynosi 8 E. Nie jest to camping z parkiem wodnym, ale wszystkie wygody zapewnione.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20573,26994462,26994462,Podrozowanie_po_Francji.html


Temat: okolice Rimini - camping
okolice Rimini - camping myślimy o wyjeździe w lipcu z dziećmi (9 i 13 lat) do Włoch np. w okolice Rimini; preferujemy wypoczynek pod namiotem, czy ktoś mógłby polecić jakiś fajny, tani camping w tej lub innej okolicy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,60822122,60822122,okolice_Rimini_camping.html


Temat: Węgry - tani camping
Węgry - tani camping Czy ktoś jes mi w stanie polecić taki kemping gdzieś pod Budapesztem i w nad Balatonem?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,806,27114514,27114514,Wegry_tani_camping.html


Temat: Torun-Dubrovnik: wrazenia (dlugie)
...<l@zwm.punkt.plwrote in message Dzięki za info, we wrześniu tez planujemy pojechać do Chorwacji, więc zbieram dane ;) I słusznie że we wrześniu :))) dużo mniej luda a i ceny dużo znośniejsze. Polecam zatrzymanie się w Dalmacji - gdzieś między Sibenikiem a Splitem. Dobra baza wypadowa, również na wyspy. A Trogir jest chyba jednym z najbardziej uroczych miasteczek tam... I wbrew opisom Jarka - _warto_ zobaczyć Plitvckie jeziora (5km przed jest tani kemping). Mnie się duuuużo bardziej podobały niż park Krka. --- Andy (a.k.a. UnK) -= Megane '2000 PIKUR Limited Edition =- http://www.megane.vel.pl -= ICQ#: 98426746 -= GG#: 4038722
Źródło: topranking.pl/1620/torun,dubrovnik,wrazenia,dlugie.php


Temat: Chorwacja dla bogatych !!!!!!!!!!!!!!
...Wróciłem dziś z tygodniowego pobytu na Chorwacji (Makarska). Byłem w 2001 roku w Rijece, zwiedziłem wtedy Istrie oraz wyspe KRK, wtedy ceny wszystkiego były wyższe o 20-30% niż w owym czasie w Polsce. Na trzyosobową rodzine łącznie z wynajęciem apartamentu na 9 dni kosztowało nas to 3000 zł.do zniesienia. Następnym razem pojechaliśmy w 2002 r. już pod namiot do miejscowości St. Martin k/ Rabać. Znależliśmy tam bajecznie tani camping ZAWALONY GOŚĆMI Z Włoch za cene 45 zł za dobę ( namiot, trzy osoby , samochód + prąd ) pozwiedzaliśmy trochę , poopalaliśmy się jakoś było fajnie ceny podobne do tych z 2001 roku. Rok 2004 , postanowiliśmy pojechać do Makarskiej , polecił nam znajomy , przygotowaliśmy 3000 zł ( na tyle nas stać) nasz samochód to 4-o letni "Matiz " mamy go od nowości , jak na razie bezawaryjny , mało pali i nie do zdarcia,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,201,14897591,14897591,Chorwacja_dla_bogatych_.html


Temat: San Remo i okolice,tani kemping
San Remo i okolice, tani kemping Poszukuję niedrogiego kempingu w okolicach San Remo, przegrzebałam internet i nic, może ktoś pomoże?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,12551814,12551814,San_Remo_i_okolice_tani_kemping.html


Temat: pytanko odnosnie drogi nad lazurowe wybrzeze
...W kazdym razie ja zdecydowanie wole nacjonalki, w dodatku we francji jest ograniczenie na autostradzie do 130 i czesto sie widzi misie z suszarkami. aha, we francji przez miasta warto jechac autostrada, bo sa za darmo. bramki sa pare km za miastem, ale wczesniej beda znaki "PEAGE" co oznacza bramke i warto zjechac na najbliszym zjezdzie. W szwajcarii sa dosc drogie winietki, w austrii odcinki autostrad w alpach sa drozsze niz zwykle autostrady. mozna znalezc tani kemping (np. 13 euro za samochod, 2 osoby i namiot), jest bardzo przyjemnie, polecam. Alpy nizsze  (za wiedniem) to kaszanka, juz wole nasze gory, pozniej jest juz fajniej, za to bardzo przyjemnie sie jedzie przez dolomity we wloszech. we wloszech, przynajmniej polnocnych jezdzi sie nacjonalkami baaardzo ciezko, jest duzy ruch, ciagle sie jedzie jakby przez miasteczko.
Źródło: topranking.pl/1622/pytanko,odnosnie,drogi,nad,lazurowe,wybrzeze.php


Temat: stopem do Turcji
...zapłaty i to jakoś nie mało. Daliśmy mu mniej - na szczęście o pieniądzach powiedział jak już wyszliśmy z auta. Ze Stambułu pojechaliśmy autobusem do granicy z Bułgarią. Do samej granicy dojechaliśmy jakimś busem i ciężarówką, ale choć byl to krótki odcinek nie szło nam dobrze zatrzymywanie stopa. Z granicy do Primorska ( w okolicy Burgas) dotarliśmy z celnikiem, który akurat kończył służbę. Bez problemu znaleźliśmy tani kemping i kilka dni wylegiwaliśmy sie na złocistej plaży i moczyli się w cieplutkim morzu. Mogliśmy sobie pozwolić nawet na obiady w lokalu gastronomicznym - bardzo tanio i smacznie. A ostatnią noc spędziliśmy na dziko na wysokich wydmach - przy pełni księżyca odbijającego sie w morzu... No cudnie było, po prostu. Z powrotem przez Bułgarię i Rumunię wracalismy pociagiem. Dopieoro przy granicy przesiedliśmy się na stopa. Trochę...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29979,41773295,41773295,stopem_do_Turcji.html


Temat: Malaga- gdzie i za ile kemping?
W Torre del Mar camping w mieście przy plaży ceny 4,6 za osobę, tak samo za samochód i namiot, nie doliczono nam tu vat-u. Miejsc opór nocowałam przedwczoraj i połowa campingu była pusta ale jest jeszcze przed sezonem. Pozostałe campingi koło Torre dużo droższe - 3 os + auto+samochód ok 33 euro a na drugim ok 38 euro. Jest tani camping w Nerji ( 4 + 4 + 4 eur.), ale daleko od plaży i kawałek za miastem i kiepsko oznaczony, co jednak cenne wpuszczono nas na niego o 12 w nocy po wieczornym przylocie do Malagi. Jeśli się będziesz przemieszczać ważne jest żeby na camping dotrzeć przed 22. Na większych campingach recepcja działa tylko do 22, potem jest tylko cieć i nie ma zmiłuj się żeby pozwolono się rozbić. My jedną noc musiałyśmy spędzić w samochodzie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,204,63977083,63977083,Malaga_gdzie_i_za_ile_kemping_.html


Temat: Polećcie coś na Słowacji
Mogę Ci polecić Słowacki Raj, rewelacyjne i niedrogie miejsce. Tani kamping Podlesok, który jest świetnym miejscem wypadowym na większość szlaków - w zeszłym roku byłam tam w podróży poślubnej i byłam zachwycona. Nie wiem w jakim wieku masz dzieciaki ale jeśli powyżej 6 lat to zapewne będą się tam doskonale bawić. Na szlakach trzeba się trochę powspinać po dość wysokich drabinkach, połazić po omszałych pniach i kamieniach, połazić po potokach i przy wodospadach. Szczerze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,595,6249031,6249031,Poleccie_cos_na_Slowacji.html


Temat: Kalabria w wrzesniu
Które wybrzeże Kalabrii jest najpiękniejsze, tzn. bardzo urozmaicone: skały + małe piaszczyste plaże, czyste morze, ciekawe dno, małe interesujace miasteczka w pobliżu, tanie kempingi. Jak z temperaturą morza w czerwcu. Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,75995744,75995744,Kalabria_w_wrzesniu.html


Temat: Rumunia-wspólna Podróż!
...lipca i sierpnia do Rumuni.Mamy zamiar zwiedzić Bukowinę,monastyr ,pasmo Obcina Mare ,Transylwanię,średniowieczne miasteczka,warowne kościoły ,góry Fogarskie a na koniec odetchnąć na wybrzeżu rumuniskim lub bułgarskim,jeśli starczy czasu to Wąwóz Bicaz lub Delta Dunaju.Czas wyjazdu około trzy tygodnie.Dojazd pociągiem z Lwowa do Czerniowic i dalej do Suczawy .Większość noclegów planujemy spać w namiocie,może jakieś tanie kempingi lub schroniska w zależności od pogody.Wszystkich zainteresowanych wspólnym wyjazdem ,nie konfliktowych ,z poczuciem humoru i lubiących przygodę zapraszamy,razem będzie raźniej i bezpieczniej.Pozdrawiam.Mój adres:serbiust@poczta.onet.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10159,13394191,13394191,Rumunia_wspolna_Podroz_.html


Temat: CZY BYŁ KTOS W TRANSYLWANII ?
w Sibiu jest tani kemping - jedna osoba dzieląca namiot z drugą zapłaci 1 $, dojazd trolejbusem nr 1 spod dworca kolejowego - trzeba wysiąść na ostatnim przystanku, za cmentarzem. Na kempingu są też domki, a obok jest hotel
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19,7069070,7069070,CZY_BYL_KTOS_W_TRANSYLWANII_.html


Temat: biwak, tani kemping, pokoje - Alghiero,Sardynia
biwak, tani kemping, pokoje - Alghiero,Sardynia Po koniec marca wybieram sie na Sardynie i poszukuje taniego kempingu, ktory otwarty jest w marcu. Słyszalam, że na Sardyni mozna znalesc bezpłatne pola biwakowe czy owe znajdują sie w rejonie Alghiero?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,91433765,91433765,biwak_tani_kemping_pokoje_Alghiero_Sardynia.html


Temat: Gdzie nad morze z 8 m-cznym dzieckiem?
Chłapowo - Camping Róża Wiatrów. Fajny, choć nie tani camping z domkami i apartamentami, plac zabaw, parking, własne zejście na plażę itp. Całość ogrodzona i monitorowana! Mam chyba nawet jakieś zdjęcia. GG6475940
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,595,58258391,58258391,Gdzie_nad_morze_z_8_m_cznym_dzieckiem_.html


Temat: andaluzja
ja niestety nie mieszkam, ale byłam tam rok temu i cały nasz wypad był organizowany spontanicznie i nie ma z tym najmniejszego problemu, zależy jak chcecie sie poruszać, stopa odradzam, dobre są autobusy, tańsze niż pociągi, my tak jechaliśmy od Barcelony, przez Granade, Kordobę, Sewille aż do Lizbony, przy stacjach autobusowych w tych miastach są dobre i tanie kempingi, nie trzeba więc dlaeko szukać
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,45363784,45363784,andaluzja.html


Temat: Wróciłem z Chorwacji odp. na pytania
Jak jest z opłatami??Czy mogę płacić w EURO czy na terenie Chorwacji tylko w KUNACH?Ile średnio kosztują pola namiotowe od osoby (samochód, namiot) i gdzie są najtańsze kempingi?Czy warto wybrać się w okolice Split (czy są tam w miarę tanie kempingi)?Jak jest z olejem napędowym?Czy jest tańszy niż w Polsce?Dzieki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,201,14043928,14043928,Wrocilem_z_Chorwacji_odp_na_pytania.html


Temat: Rumunia - tanie pola namiotewe/campingi
ja tam tankowałem na wszelikch mozliwych stacjach (które miały terminale) i nic złego sie nie działo. Rumuni czesto rozbijaja namoity na dziko. Tanie kempingi cżesto mają fatalne warunki sanitarne tzn. np/ obs..... kible.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25616,56416112,56416112,Rumunia_tanie_pola_namiotewe_campingi.html


Temat: tanie lokum na krótko
Sądzę, że najtańsze będą kwatery na Trzemeskiej i Kwiskiej. To dawne hotele robotnicze przerobione na tanie hotele. Tani był też hotel ZNP na Komuny Paryskiej. Nic tańszego nie znajdziesz chyba, że prywatną kwaterę lub nocleg w schronisku młodzieżowym. Kiedyś całoroczny tani camping prowadziła IKS Ślęza na ulicy Na Grobli, zaraz za MPWi K.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,58841907,58841907,tanie_lokum_na_krotko.html


Temat: tani camping koło Plitvic ??
tani camping koło Plitvic ?? Czy ktoś zna niedrogi camping do kilkudziesięciu km od Plitvic ??
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,201,41945284,41945284,tani_camping_kolo_Plitvic_.html


Temat: Campingi pod Rzymem ?
Campingi pod Rzymem ? Czy ktos moze zna dobre i tanie kempingi pod rzymem z dobrym dojazdem do miasta ? ! Prosze o adresy www albo malie ! Dzieki i pozdro
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,6788501,6788501,Campingi_pod_Rzymem_.html


Temat: może ktos ma do oddania namiot ??
...to jest potwornie wielka i ciężka torba do transportu. Poza tym: pod namiotem w tyle osób można się udusić z duchoty i ciasnoty (to tak na marginesie). Namiot co prawda nie był od lat używany, więc nawet nie wiem, czy ma wszystkie śledzie w komplecie... I najważniejsze: jest w Szczecinie. Transport ze Szczecina najpierw byłby konieczny. A tak na marginesie: przy tej ilości osób i opłatach za pole namiotowe, czy nie lepiej wynająć tani kemping? No chyba, że zamierzacie rozbijać się u kogoś (na dzisko nie polecam, bo kary są spore)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,615,44007216,44007216,moze_ktos_ma_do_oddania_namiot_.html


Temat: tani nocleg w okolicach Budapesztu?
tani nocleg w okolicach Budapesztu? Czy ktos zna moze jakis tani kemping w okolicach Budapesztu? Ewentualnie jakies schronisko mlodziezowe tamze? pozdrawiam, z gory dziekuje za pomoc. Agata
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,14988320,14988320,tani_nocleg_w_okolicach_Budapesztu_.html


Temat: oszczedzanie na wakacjach? :)
...chciałby płacić 300 złotych za tydzień w Sheratonie. Ja też. Tylko że "tak to tylko w Erze." Natomiast na podstawie własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że na skromne wakacje bez dziadowania stać każdego, kto zarabia średnią krajową, więc chwalenie się jakąś namiotową martyrologią u każdego, kto ma więcej niż 23 lat, hm, jakoś nie uchodzi - puk, puk, mamy rok 2007 i słodkie lata 70., kiedy to jeździło się na tanie kempingi z bagażnikiem wypełnionym zawekowanym gulaszem, dawno odeszły w przeszłość i na szczęście nie wrócą.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,66309884,66309884,oszczedzanie_na_wakacjach_.html


Temat: tanie noclegi w Wenecji? co polecacie?
W Wenecji jest w miarę tani camping Venezia.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,49050231,49050231,tanie_noclegi_w_Wenecji_co_polecacie_.html


Temat: Podroz wybrzezem od Alikante do Malagi wskazówki?
...jak cabo de gata-nijar, czy la manga. z campingami nie ma problemu, jest ich sporo i kosztuja ok 20-25 euro / noc - 2os+namiot+auto. pozatym mozecie sie zatrzymac tam gdzie kampery i tam przenocowac, bo miejsc takich jest duzo. warto wyskoczyc do granady (alhambra, sierra nevada i zycie nocne za friko) i do rondy, a wybrzezem jadac zatrzymac sie mozna w almunecar i nerja. fajne plaze. gibraltar jest przereklamowany, ale w miejscowosci san roque jest fajny tani camping z basenem, a ok 2km jest do plazy autem, jesli juz nie jest zabudowana domkami (bylem 3 lata temu). w taryfie wieje, wiec lepiej wybrac camping poza ciesnina, jesli nie jestescie surferami, ale np conil de la frontera jest ok. plaze po tamtej stronie ciesniny sa rewelacyjne, dlugie, szerokie i piaszczyste. jesli macie jakies pytania to piszcie na mou15@wp.pl a postaram sie pomoc, ja z zona bylem tam 2 razy samochodem, a spalismy na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,204,66550498,66550498,Podroz_wybrzezem_od_Alikante_do_Malagi_wskazowki_.html


Temat: Czy ktoś może mi polecić niedrogie pole kempingowe
Kir- człowieku chyba nie doczytałeś ,że chodz o tani camping, a Istria i "góra" jest droga. Dlatego polecamy okolice Zadaru i "w dół". Od Rijeki do Paklenicy to jednak parę godzin jazdy magistralą!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,201,64296893,64296893,Czy_ktos_moze_mi_polecic_niedrogie_pole_kempingowe.html


Temat: tanie kempingi w Berlinie
tanie kempingi w Berlinie Być może w okolicach długiego weekendu czerwcowego wybiorę sie do Berlina.Czy znacie jakiś
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10748,62975488,62975488,tanie_kempingi_w_Berlinie.html


Temat: Dąbrowa Górn. - Wenecja. Wszelkie informacje
Dąbrowa Górn. - Wenecja. Wszelkie informacje Rozpoczynam okres wakacyjnych planów i w związku z tym zanoszę prośby o info nt. - dogodny - i to się będzie cały czas rozumieć samo przez się - TANI kemping pod namiot po drodze - kempingi w okolicach Wenecji ( lub inne tanie formy noclegu ) - I wszelkie inne uwagi co do takiej wyprawy z turystycznym pozdrowieniem olo
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19,4546849,4546849,Dabrowa_Gorn_Wenecja_Wszelkie_informacje.html


Temat: wróciłam Lacjum i Toskania - odpowiem
kemping i tanie kempingi?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,65814185,65814185,wrocilam_Lacjum_i_Toskania_odpowiem.html


Temat: Bornholm
Bornholm Witam mam zamiar wybrac sie tam na tydzien w lipcu. Zamierzam dojechac z Wawy do Kołoborzegu, a stamtąd katamaranem. Czy ktos mógłby podzielic sie wrazeniami na temat wyspy? moze jakies tanie kempingi? gdzie warto pojechac i mieszkac? czy jest drogo? serdecznie pozdrawiam M.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,25476752,25476752,Bornholm.html


Temat: Holandia-tanie noclegi
tramp.travel.pl/publikacja.php?p=id147strona1 Tani camping na peryferiach Amsterdamu ( byłam , widziałam ) Do centrum można dojechać tramwajem Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,32109141,32109141,Holandia_tanie_noclegi.html


Temat: wlasnie wrocilem z chorwacji prosze o pytania!!!
Gdzie Ty widziałeś tak tanie kempingi? Nawet przydomowe sa droższe. A może Ci się walutu pomyliły? ??? Na Pagu są dwa duże kempy: Novalija i Simini. W Nowalij za 4 osoby + namiot + samochód zapłacisz ok 260kun/dobę. W Simini jest ok 20% drożej Na tańszych o połowę kempach na Dalmacji za taki zestaw jak napisałeś zapłacisz ok 140kun. Na przydomowym kempie będzie tanie o jakies 20%] Na kempie podanym przez Ciebie zapłacisz 88kun +24kuny taksy Na Istri z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,201,14588380,14588380,wlasnie_wrocilem_z_chorwacji_prosze_o_pytania_.html


Temat: mile miejsce nad jeziorem
Czy moze mi ktos polecic jakis tani kamping lub pole namiotowe nad jeziorem, w cichym miejscu (odpada raczej Boszkowo, czy podobne kurorty)  w okolicy do 200 km od Wrocka. Mile widziane lasy, i spokoj. Bede wdzieczny za sugestie. robert
Źródło: topranking.pl/1807/mile,miejsce,nad,jeziorem.php


Temat: Nocleg w okolicy Wiednia
Pomyśl o noclegu nad samą granicą po stronie Czeskiej, miejscowość bodajże Mikulov, tani kemping, szczególnie jak dla 2-ch osób to można wynająć tzw. mini chatku, a do Wiednia zaledwie kilkadziesiąt km. Na pewno wyjdzie taniej niż w Austrii. Poza tym w samym Wiedniu, jadąc od Czech to po lewej stronie, w okolicy nad Dunajem jest dość spory i niedrogi kemping, ale nazwy już nie pamiętam, nam drogę wskazał wiedeńczyk.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,595,67308098,67308098,Nocleg_w_okolicy_Wiednia.html


Temat: komunikacja w Berlinie
Bilet na caly dzien ( Tageskarte ) kosztuje 5,60 euro ( na strefy AB), mozna go kupic w automacie na kazdej stacji metra albo w jakims kiosku tez na stacji. To wcale nie jest trudne, bylam niedawno, wiec wiem :) Przyjemnego zwiedzania. Pozdrawiam:) Polecam tez bardzo tani kemping - dzielnica Alt- Tegel Ziekowstrasse 161- "Backpackers Paradiese"- tylko 7 euro za noc, latwy dojazd metrem.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,26883949,26883949,komunikacja_w_Berlinie.html


Temat: Muszę się pożalić:(
...być w pracy w terminie naszego wyjazdu. Jestem wściekła, bo wszystko było już ustalone. Trasa " dzień po dniu", kempingi itd. Już zaczeliśmy kompletować brakujący sprzęt rowerowy. Pozostały Kaszuby. Też pięknie, ale tylko 1 tydzień no i noclegi w jednym miejscu. W każdym razie gdyby ktoś był zainteresowany Loarą to mam gotową trasę z kempingami( system: 1 dzień jazdy + 1 dzień zwiedzania, 2 noclegi w 1 miejscu). Wybierałam tanie kempingi ok. 10 euro za dobę dla 2 dorosłych i 2 dzieci.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10748,39236413,39236413,Musze_sie_pozalic_.html


Temat: Karyntia-camping
Karyntia-camping Pilnie poszukuję namiarów na tani camping w Karyntii.Najlepiej taki, w którym można zrobić rezerwację.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,6938258,6938258,Karyntia_camping.html


Temat: zareklamujcie miejsca gdzie byliscie na wakacjach
a ja cosik blizej:Lednice kolo Breclavia w czechach. tani camping blisko jeziorko,Morawy sa piekne i wszedzie tanio.Piwko w knajpie campingowej za 2 zl :) zyc nie umierac :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,181600,181600,zareklamujcie_miejsca_gdzie_byliscie_na_wakacjach.html


Temat: Trasa na Sycylię samochodem przez Chorwację.
...i cały potrzebny sprzęt biwakowy i zapas jedzenia w razie wygórowanych cen miejscowych. Dojazd na Sycylię przez Dubrownik to jeden z rozważanych wariantów. Zastanawialiśmy się nad Hiszpanią, ale ze względu na odległość i chyba droższe kempingi na wybrzeżu, trzeba byłoby poświecić więcej czasu i pieniędzy, szczególnie że trudno byłoby na odpuścić Portugalię. Może ktoś poleci jakieś ciekawe miejsca we Włoszech i tanie kempingi.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,75863133,75863133,Trasa_na_Sycylie_samochodem_przez_Chorwacje_.html


Temat: TATRY!!!!
Kamilo i Arturze! Może będziecie kiedyś w Gdańsku z maluchem-chętnie się spotkam-pogadamy o Tatrach (i nie tylko)... Odnośnie noclegu to może rzeczywiście Bukowina (nie byłam tam co prawda...) My zawsze "parkujemy" w Zakopanem-mamy taki świetny camping na ulicy Za Strugiem. Ale tam jest możliwość tylko w namiocie i domkach więc Arturek bedzie chyba za mały. No i to tani Camping,więc warunki tez "tanie",a jak mały jest alergikiem to chyba lepiej cos pewniejszego. Ale na pewno zarezerwujcie coś wczesniej.My kiedyś pojechaliśmy "w ciemno" i trafiliśmy do takiego brudnegi i smierdzącego dziadka-kurz był wszędzie. Nam aż tak nie przeszkadzało bylismy jeszcze bez Marcelka i wracaliśmy ze szlaków tylko na noc. Odnośnie wycieczek to Marcelek je uwielbiał.Nie lubił...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,595,11876679,11876679,TATRY_.html


Temat: Tani camping, pole namiotowe w Zakopanem
Tani camping, pole namiotowe w Zakopanem Czy ktos zna jakies niedrogie i czyste pola namiotowe w Zakopanem lub bliskiej okolicy ? Ceny sa tak rozne, ze wolalbym trafic za Waszym posrednictwem na cos tanszego.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,197,27327503,27327503,Tani_camping_pole_namiotowe_w_Zakopanem.html


Temat: Tanie kempingi na wybrzeżu Costa del Sol ???
Tanie kempingi na wybrzeżu Costa del Sol ??? Cze ! Czy ktoś z was ma namiary na jakieś
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,204,40203377,40203377,Tanie_kempingi_na_wybrzezu_Costa_del_Sol_.html


Temat: [Wirtualne] Spotkanie w Londynie nr 94 (c.d.)
Spedzilismy weekend w Norfolk (ktory jest jak splunal od Rakow!!!) - bardzo fajnie, ladna pogoda, ladne okolice - spokoj, woda, sloneczko - nawet plaze zaliczylismy. Polecam! (Jakby ktos chcial namiery na fajny i IMHO tani kemping to prosze krzyczec)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,11972277,11972277,_Wirtualne_Spotkanie_w_Londynie_nr_94_c_d_.html


Temat: Czy ktoś wie jaki jest cena za dobę za namiot
Mają swoją stronę, ale bez cennika. Są dwa tanie kempingi na via Orlanda - Venezia i właśnie Rialto jeden po nr 8 drugi 16. Nawet jeżeli, okaże się, że jest nieco drożej możesz się przespacerwać na drugi. Miłego pobytu. Przewodniki nie polecają sierpnia.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,14494032,14494032,Czy_ktos_wie_jaki_jest_cena_za_dobe_za_namiot.html


Temat: południe Francji samochodem - kampingi i inne rady
To ja oddam jeszcze jeden tani camping w okolicy grimaud/st.tropez. W miejscowości La Garde Freinet ok.10 km. od Grimaud. Ceny nie podam w euro bo bylem za czasów franków jeszcze. W każdym razie jedyny camping tam, 3 razy tańszy od średniej ceny na wybrzeżu (15 Ff za 2 osoby i namiot versus 55 Ff). Byłem w środku sezonu (5 tygodni w lipcu i sierpniu) zawsze byly wolne miejsca, a to tylko 10min od wybrzeza... Aza
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20573,14020261,14020261,poludnie_Francji_samochodem_kampingi_i_inne_rady.html


Temat: Wenecja-tanie noclegi
Święta racja. My zadekowaliśmy się kiedyś w hotelu Marco Polo niedaleko Wenecji i wcale nie było tanio. Był tani camping ale dziadowski, jak dla psów.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,54739474,54739474,Wenecja_tanie_noclegi.html


Temat: Lazurowe Wybrzeże z namiotem
Lazurowe Wybrzeże z namiotem myślimy o wyjeździe w lipcu z dziećmi (9 i 13 lat) na Lazurowe Wybrzeże; preferujemy wypoczynek pod namiotem, czy ktoś mógłby polecić jakiś fajny, tani camping
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20573,60821109,60821109,Lazurowe_Wybrzeze_z_namiotem.html


Temat: Tani camping w okolicach Bolonii
Tani camping w okolicach Bolonii Cz ktos może mi polecic
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,206,36983756,36983756,Tani_camping_w_okolicach_Bolonii.html




Powered by MyScript