Mega Pizza

Odno艣niki

ekonomistka

Temat: Przepychota, czyli na co mam smaka~~~~~
kriss67 napisa艂: > Wiiielka mega pizza pepperoni > Cos mi sie wydaje,ze Ty pizze mogllbys i na deser jesc ..tez lubie
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,11207,52242902,52242902,Przepychota_czyli_na_co_mam_smaka_.html



Temat: Najlepsza pizza w Czestochowie
mi najbardziej smakuje pizza na dekabrystow w mega pizzy
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,55527696,55527696,Najlepsza_pizza_w_Czestochowie.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
oj wiem cos o tym razem z chlopakiem czekalizmu 2,5h po mimo ze mialo byc do godziny. ale koles co ja przywiozl na pytaie czemu tak dligo powiedzial szczerze, "nie ma szefa to robia co chca" ale nie tylko w mega pizzy jest tak ze czeka sie dluugo a przez telefon mowia ze do godziny.W da grasso tez tak robia!!!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: NOWA PIZZERIA "MAX PIZZA" na dekabrystow
nie MAXX PIZZA tylko MEGA PIZZA..... najlepsza jaka jadlem...polecam
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,30602718,30602718,NOWA_PIZZERIA_MAX_PIZZA_na_dekabrystow.html


Temat: Najlepsza pizzeria w Cz臋stochowie
Pizza w Da Grasso mi nadal smakuje, sosy - pierwsza klasa. Mega pizza - du偶o sos贸w ? LoOl ? 呕artujesz chyba.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,51527379,51527379,Najlepsza_pizzeria_w_Czestochowie.html


Temat: MEGA PIZZA
Ja mia艂em lepiej zam贸wi艂em pizze za 16 zl dosta艂em ja po 2 godz i kazano mi zap艂acic 21 zl! A mieszkam 500 metr贸w od Mega pizzy na PCK
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,31200197,31200197,MEGA_PIZZA.html


Temat: Olbrzymia pizza w Gda艅sku
Witam Szukam pizzeri ktora ma w swoim menu taka pizze Pamietam ze kiedys byla mowa o pizzy u xxx(zapomnialem). Jak mozecie to dajcie namiary na takie pizzerie Mega Pizza w ETC Pozdro
殴r贸d艂o: topranking.pl/1757/olbrzymia,pizza,w,gdansku.php


Temat: Kilo wazeliny dla...
Dnia Thu, 13 Jan 2005 13:12:02 +0100, Marcin Malinowski <m@is.inval.idnapisa艂(a): w <news:cs5ntn$3u3$1@atlantis.news.tpi.pl Kempes napisa艂(a): | mega pizzy z pizzerni www.uskrzypka.pl :o) Pi臋tno za "pizzerni臋" i inne tego typu dziwad艂a. A co powiesz na "pierogeri臋"? :) Pozdrawiam, Carrie [d艂ugo si臋 wgapiaj膮ca we wspomniany szyld]
殴r贸d艂o: topranking.pl/1742/kilo,wazeliny,dla.php


Temat: MEGA PIZZA
Bylem w Mega Pizza :) czekalem na pizze niecale 20min :D wiec nie rozumiem jakiegos ALE teraz do tego osobnika co pisal zeby sobie 2 piec kupili takis cwany na forum to idz do kieronika lokalu i jemu to powiedz a nie zale wylewasz na forum !! dokladnie wiekszosc ludzi tam zamawia bo jest dobra i tania i nie wyrabiaja sie z robieniem tylu pizz na raz wiec nie dziwie sie ale z drugiej strony mogli by uprzedac ze moze sie to przeciagnoac :D
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,31200197,31200197,MEGA_PIZZA.html


Temat: Mega Pizza kiepska-obrazy SZOK!!!
Mega Pizza kiepska-obrazy SZOK!!! Pizza nie najlepsza , s艂abo doprawiona, ciasto nie posolone, produkt贸w na ciescie ma艂o, ale wystr贸j zimny, obrazy SZOK -jak mozna co艣 takiego przyt艂aczajacego powiesi膰 i brzydkiego czy w tm mie艣cie nie ma dobrych artyst贸w???, wyst贸j i klimat lokalu powinien przyciaga膰 a nie odpycha膰, ja juz tam napewno z moimi znajomymi nie zawitamy!! p艂ace i wymagam ::)))
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37260990,37260990,Mega_Pizza_kiepska_obrazy_SZOK_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
mega pizza- pomy艂ka kiedy艣 mia艂am w tej pizzy metalowego nita. Ma艂o nie z艂ama艂am sobie z臋ba. nic specjalnego- sama bu艂a. Teraz tylko pizza przy Wr臋czyckiej.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Co mo偶esz przeczyta膰 na chodniku
Czy mo偶e mi kto艣 wyt艂umaczy膰 czemu na Dekabryst贸w na wysoko艣ci Mega Pizzy nie mo偶na przechodzi膰 przez jezdni臋? zdj臋cie
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,102218965,102218965,Co_mozesz_przeczytac_na_chodniku.html


Temat: Nie polecam tam jesc!
Nie pracuje w mega pizzy, ale znam osobe ktora tam pracuje. Te dziewczyny czesto maja taki zapierdzial, ze szkoda gadac. Gesto czesto maja do przyuczenia nowe dziewczyny (a nie wszytskie sa kumate). Ciekawe jak ty bys dala sobie rade w takiej pracy, stres aby wszystko sie zgadzalo i p.Andrzej byl zadowolony. Lepiej chyba zeby kelnerka zapytala a nie przyniosla ci zlej pizzy (wtedy tez bys byla zla i miala "ale"). Nie sposob wszytskich klientow...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,68859249,68859249,Nie_polecam_tam_jesc_.html


Temat: karta rabatowa mega pizzy
karta rabatowa mega pizzy wczoraj byli艣my na pizzy chcielismy zrealizowac karte rabatowa na mege ale nic z tego bo promocja juz nie obowiazuje(niestety na karcie nic nie by艂o napsane ze ma jakis termin waznosci) a do tego nadal na ulotkach w lokalu i tych dostarczanych do domu widnieje napis ze mozna realizowac karty i ma sie 30% upustu na pizze skandal
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33318542,33318542,karta_rabatowa_mega_pizzy.html


Temat: NOWA PIZZERIA "MAX PIZZA" na dekabrystow
Mog艂a艣 Moni艣 zaoferowa膰 swoj膮 pomoc w robieniu pizzy a wtedy czas oczekiwania na ten przysmak skr贸ci艂by si臋 do 20 minut.Napisz petycje i zbierz podpisy a na Wyczerpach powstanie dom studencki do kt贸rego to mega pizza b臋dzie dostarczana za friko i pewnie jeszcze ciepla.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,30602718,30602718,NOWA_PIZZERIA_MAX_PIZZA_na_dekabrystow.html


Temat: MEGA PIZZA
MEGA PIZZA Historia wygl膮da tak: zam贸wi艂em pizze tydzien temu - kazano mi czeka膰 2 godziny - pizza pojawi艂a si臋 po dw贸ch godzinach i dziesi臋ciu minutach.... kolejne zam贸wienie ... znowu czas oczekiwania dwie godziny - czeka艂em 2 godziny i 45 minut... dzisiaj zam贸wi艂em kolejn膮 - oczywi艣cie standardowy czas oczekiwania 2 godziny ... dzwonie po TRZECH godzinach !!! obs艂uga obiecuje mi dostarczenie pizzy w 30 minut...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,31200197,31200197,MEGA_PIZZA.html


Temat: link do mega-pizzy
Tj. pisa艂 kolega wyzej lepiej zamowic z kazdej innej pizzeri albo kupic pizze mrozona niz jesc z mega pizzy , a numer rzeczywiscie trudno znalezc wystarczy otworzyc google wpisac "MegaPizza Czestochowa " czyt megakupa :) i naszym oczom pokazuje sie adres i telefon do tej wykwintnej restauracji , ca艂y proces szukania tego numeru zajmuje mniej niz napisanie tego posta , wiec ca艂y temat uwazam za jakas nedzna reklame w艂asciciela megashitu:)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,84622142,84622142,link_do_mega_pizzy.html


Temat: jedzenie na telefon
napewno nie zamawiaj w mega pizzy straszne swinstwo tam sprzedaj膮!!!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,45234700,45234700,jedzenie_na_telefon.html


Temat: Sma偶alnia ryb w Cz臋stochowie? Gdzie?
obok mega pizzy chyba jest zrobiona od jakiegos czasu
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,66721378,66721378,Smazalnia_ryb_w_Czestochowie_Gdzie_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
ej ludziska czas oczekiwania jest taki a nie inny dlatego ze duuuuuzo ludzi zamawia z mega pizzy ato dlatego ze jest to dobra pizza wiem o tym poniewaz pracuje tam moj kupel a wczesnie pracowal w kazdej innej pizzerii i wie ze tam walow z produktami nie ma ciasto jest dobre itd to fakt ze czas oczekiwania to przegiecie ale cos za cos :/ a jezeli chcecie dobra pizze to zorba ale tam tez trzeba dluuugo czekac nawet jak jestes pierwszy
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: rodzinne obiadki sratki
A u mnie faktycznie, tradycyjny niedzielny obiad - wieczorna mega pizza popijana Col膮
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,88104,94543529,94543529,rodzinne_obiadki_sratki.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
mega pizza skandal jaki skandal czekales 2 godziny bo dzienie jest okolo 300 zamowien i dlatego czas oczerkiwania jest tak dlugi najlepiej zamawiac do 16 wtedy nie ma ruchu i nie polecam tez piatk贸w i sobut hyba ze do 14
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Pizzerie w Cz臋stochowie
Mega pizza to dno pizza ich jest bez smaku i przypraw, a wystr贸j do bani, zimno i brzydko. Nie polecam
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37090281,37090281,Pizzerie_w_Czestochowie.html


Temat: Oszukani nieletni przez Mega Pizz臋
Szefostwo w Mega Pizzy to Wielkie sknery Nikt im nie bedzie roznosil tych ulotek Nie polecam tej pizzerii
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,57395362,57395362,Oszukani_nieletni_przez_Mega_Pizze.html


Temat: Mega Pizza
Mega Pizza Co s膮dzicie o ich punktulano艣ci wzgl臋dem dowozu do domciu? Jaka ich pizza jest?
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,32251280,32251280,Mega_Pizza.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Uwa偶am Jak niektorzy pizeria Govani Pizza oraz Pizza w Deche jest jedna z lepszych. Duzo skladnikow i prawie nigdy nie trzeba czekac wiecej niz 40 min. za Pizze w tele Pizze hmm placisz i wymagasz da sie na je艣膰 i skosztowa膰 dobrych pizzz jednk trzba troszeczke zap艂acic. Co do Da Grasso i Mega Pizyy :) S膮 to pizerie ktore ustawione s膮 na ilo艣膰 nie na jako艣膰. Pozatym wielu wypowiadaj膮cych wile razy skusi si臋 jeszcze na Pizze z Da grasso i Mega Pizzy Poniewaz ceny nie s膮 du偶e a ka偶dy nie wielkim z was kosztem chce si臋 naje艣膰. Ka偶d膮 z tych pizzeri odwiedzi艂em wiele razy i nie raz zamawialem pizze :) Wi臋c 艣mia艂o moge powiedzie膰 偶e przez pierwsze 2-3 miesiecy od otwarcia lokalu pizze by艂y super pu藕niej jak juz ka偶dy wie ilo艣膰 nie jako艣膰 :) Pizzerie Kt贸re Polecam - GoVani Pizza ( nie ma lokalu tylko wysy艂ka) - Tele Pizza ( kazdy wie gdzie ) - Pizza w Deche ( Po艂noc...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Ja skreslilem Da Grasso-lubilem pizze z tego lokalu, byla duza i tania-no i te sosy. Ale 2 razy na pizze zamiast "do 1 godziny" czekalem 2-2,5 godziny to moze cos czlowieka trafic. Latwo sobie wyobrazic jak glodny zamawia jedzenie czeka godzine i nie ma zarcia.... Teraz daje kredyt zaufania Mega Pizzy-jak narazie wpadka bylo to ze surowki mi nie dali do sredniej pizzy-podobna "surowek narazie nie ma"...mowi sie trudno. Jaki jest numer do Giovanniego i jakie sa wielkosci?
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: "Gruby Benek"
Pizza the best. Oczywiscie goraca nie to co w innych da grasso i mega pizza sie kryja przy tej. POLECAM
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,62305022,62305022,_Gruby_Benek_.html


Temat: Komisarz z kredytem (zaufania)
...A tymczasem z lekko艣ci膮 znajdowano specjalne przepisy i manipulacje aby zainstalowa膰 piwo na stadionie / Maranda/, w Ratuszu, w filharmonii, na Wielu艅skiej i Siedmiu Kamienic, gdzie z mocy prawa wy偶szego rz臋du sprawa by艂a dyskusyjna. I jako艣 nie us艂ysza艂em nawet s艂owa sprzeciwu ze strony takiego ortodoksa jak G艂臋bocki i jemu podobni hipokryci. O co chodzi jak nie wiadomo o co? Wok贸艂 pawilon贸w spokojnie powstawa艂y detale z alkoholem i Mega Pizza tu偶 obok, nie m贸wi膮c ju偶 o Ole艅ce "44" i Porterze. Wci膮偶 pyta艂em r贸偶nych m膮drali w RM czy nie widz膮 w tym jakiego艣 bezprawia, hipokryzji i zwyk艂ego bolszewizmu. Zdecydowana wi臋kszo艣膰, 艂膮cznie z tymi " topowymi" twierdzi艂a,偶e mam racj臋, ale podejmowanie tego tematu jest niepolityczne. I tak zniszczono par臋 fajnych lokali, dla zaspokojenia wyuzdanych wizji TW, 偶e ca艂e z艂o tego 艣wiata...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,103620320,103620320,Komisarz_z_kredytem_zaufania_.html


Temat: Gdzie co艣 zje艣膰...
w Lunie masz mega pizze jak zdolasz sam ja zjesc to masz ja za darmo :) wiec jesli chodzi o koszty tu tam najtaniej :P a polecam anatola. za 12 zeta masz superasny obiad gore frytek i takiego kotleta + surowek ze sie na talerzu nie miesci. pizze tez niezle i dosc spore ja za kase (za 8semke mozna sie najesc) . w ankerze drozej, pierogarnia tez jest ok tylko ze male porcje daja, ze sie nie najesz, kwadrans... ceny jak w ankerze, trudno znalezc miejsce w godzinach jedzeniowego szczytu......
殴r贸d艂o: topranking.pl/1761/gdzie,cos,zjesc.php


Temat: MEGA PIZZA
Je艣li maj膮 tak du偶o klient贸w to niech sobie drugi piec dokupi膮 tumanie, btw - skoro m贸wisz ze pizza z mega pizzy jest super to najwyra藕niej w tygodniu sto艂ujesz si臋 na dworacach a jak juz uzbierasz kesz to na weekend zachwycasz si臋 tym g贸wnem dziodu bez gustu i smaku.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,31200197,31200197,MEGA_PIZZA.html


Temat: Nie polecam tam jesc!
Nie polecam Mega Pizzy i to bynajmniej nie ze wzgledu na jako艣c jedzenia, ale marna obs艂ug臋, kt贸re pr贸bowa艂a stukn膮膰 nas na rachunku, dopiero M膮偶 wr贸ci艂 do kasy z za偶aleniem i oczywi艣cie osoba przyjmuj膮ca zam贸wienie musia艂a odda膰 nadp艂acon膮 kwot臋. Poza tym kelnerki potrafi膮 co dos艂ownie 5 mienut przychodzic do stolika i pytac jaki numer zam贸wienia mamy bo nie pami臋taj膮. Ale ju偶 jeden przypadek by艂 nie do przebicia....
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,68859249,68859249,Nie_polecam_tam_jesc_.html


Temat: Ranking pizzy i lodow
tak zdecydowanie najlepsza to Margerita w Oliwie zamowcie tam np.: salatka Margerita + pieczywo czosnkowe z serem polecam co do stosunku cena/ilosc najkorzystniej jest w MEGA PIZZA w ETC nie bylem tam nigdy ale zamawiam czasem na telefon 3467787 w.140 jest gigantyczna kosztuje tylko 29 zl porcja dla ok. 6 osob ! troche mi sie te pizze przejadly ostatni czesto zagladam do Czerwonej Oberzy przy ul.Kartuskiej rog Lostowickiej bardzo smacznie gotuja i na dodatek taniooo! moze ktos poleci jakas inna knajpe z dobrym jedzeniem Przemek
殴r贸d艂o: topranking.pl/1761/ranking,pizzy,i,lodow.php


Temat: "Gruby Benek"
Dla mnie Benek to w艂a艣nie poziom Da Grasso i Mega Pizzy... Caprricia, la bella, la grappa tam s膮 dobre pizzy i przynajmniej widzisz i czujesz smak tego co jesz. Bo w Benku Da grasso i mega wszystkie smakuj膮 prawie tak samo...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,62305022,62305022,_Gruby_Benek_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Ale wy ku.. zazdroscicie szefostwo mega pizzy ze maja taki ruch. doskonale wiem ze to konkurencja pisze wiec ku.. dajcie se spokuj
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: MEGA PIZZA
...powinni ja przyjasc do lopaty bo nie potrafi docenic klijeta i ma wyszczekan膮 morde !!! wczoraj zamawialem pizze babsko powiedzialo ze do 40 min bedzie pizza czekamy 2 godziny po czym dzwonie i pytam jej czy dzisiaj cos zjem naco ona odpowiada ze wlasnie wklada pizze do pieca !!! czekalismy 2 godz 40 min PARANOJA !!! a ja myslalem ze bedzie spoko lokal na DK a tu znowu klapa :( na moje oko za 3-4 miesiace bedzie napisa na dzwiach DO WYNAJECIA !!! powodzenia szefie MEGA PIZZY w pracy trzeba miec jakeis zasady a nie swirowac do glupich barmanek !!! to tyle odemnie... ps.wczoraj byla ostatnia pizza jak膮 u was zjadlem !! moi znajomi tez .....
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,31200197,31200197,MEGA_PIZZA.html


Temat: Pizzerie w Cz臋stochowie
mega pizza- robi wra偶enie wielko艣ci膮, jako艣c ju偶 nie tak rewelacyjna. ma艂o sosu. czosnkowy bardzo czuc majpnezem. lokal ok, tylko bardzo zimno. da grasso, kiedy艣 by艂o super, ale co艣 zwalili, i ju偶 nie jest. zorba potwornie droga, ale nie ma co: NAJLEPSZA
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37090281,37090281,Pizzerie_w_Czestochowie.html


Temat: Zna ktos barmanke z Kebab贸w na dekabrst贸w
Zna ktos barmanke z Kebab贸w na dekabrst贸w tu gdzie jest mega pizza.taka mloda czarna szczupla dzieczyna o dzinym ale straszni milym glosiku. zna ja ktos?ma clopka??hehe chyba sie zakochalem
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,66325237,66325237,Zna_ktos_barmanke_z_Kebabow_na_dekabrstow.html


Temat: Gdzie lepiej??
Zdecydowanie lepiej w mega pizzy - wi臋ksza i przede wszystkim lepsza :)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,59797099,59797099,Gdzie_lepiej_.html


Temat: Gdzie s膮 najlepsze pizze w Czwie?
Co kto woli: cena, ilo艣膰, jako艣膰... Najlepsze pizzerie to: 1. Zorba 2. Pizza w dech臋 (nieco gorsza) 3. W艂oska knajpka na Grab贸wce (nie pami臋tam nazwy). Zale偶y co wolisz: ilo艣膰, cen臋 czy jako艣膰??? Ja osobi艣cie jestem przekonany 偶e za na prawd臋 dobr膮 pizz臋 trzeba p艂aci膰 i to du偶o. Mam ju偶 dosy膰 tego syfu z Da Grasso, Mega Pizzy i innych badziewi, gdzie du偶a pizza kosztuje co prawda grosze, ale zamiast szynki masz mielonk臋, zamiast papryki marynowane gluty ze s艂oika, a jak zamawiasz czosnek (mniam!) to po prostu posypuj膮 ciasto granulatem. Do tego jeszcze dochodzi sos pomidorowy, kt贸ry robiony jest z sosu Knorra do spagetti, na przyk艂ad. Za na prawd臋 dobr膮 pizz臋 trzeba s艂ono p艂aci膰. Pozdro dla wszystkich fan贸w dobrej pizzyy!!!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,44847744,44847744,Gdzie_sa_najlepsze_pizze_w_Czwie_.html


Temat: Mega Pizza na Dekabryst贸w - ale jazda !!!
WITAM BY艁EM RAZ W MEGA PIZZY-ALE TYLKO JEDEN RAZ I STARCZY WOL臉 DRUG膭 PIZZERI臉 W艁OSK膭 OBOK.-JEST SMACZNIEJSZA ,LEPIEJ PRZYRZ膭DZONA POLECAM
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,50021517,50021517,Mega_Pizza_na_Dekabrystow_ale_jazda_.html


Temat: Pizzerie w Cz臋stochowie
mega pizza to najgorsza pizza jak膮 jad艂em. Co z tego, 偶e ciasto jest ogromne, skoro dodatk贸w trzeba szuka膰 z lup膮?
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37090281,37090281,Pizzerie_w_Czestochowie.html


Temat: Pizzeria DA GRASSO_ skandal
wole mega pizze;]
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,41023130,41023130,Pizzeria_DA_GRASSO_skandal.html


Temat: praca dla 15 latek
uwa偶aj na propozycj臋 roznoszenia ulotek Mega Pizzy - oszukuj膮 na kasie
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,57567286,57567286,praca_dla_15_latek.html


Temat: Pizzerie w Cz臋stochowie
W mega pizzy to nawet ca艂kim dobra i du偶a:] ale czekanie to ich WIELKA wada. najwi臋ksza pizza i najd艂u偶szy czas oczekiwania. Jak zam贸wi艂m do domu to musia艂em czeka膰 1,5 godziny!!!!!!!! Odm贸wi艂em pizze i zam贸wi艂em z pizzy hut. By艂 to dobry wyb贸r. Elegancki pan w krawacie przywi贸z艂 mi pizze w 30 min.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37090281,37090281,Pizzerie_w_Czestochowie.html


Temat: pralnia samoobs艂ugowa w czewie jakis adres?
to jest tam gdzie bary przy akademikach?? mega pizza , mazchaniczna pomarancza itd??
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,79342606,79342606,pralnia_samoobslugowa_w_czewie_jakis_adres_.html


Temat: "Gruby Benek"
Ostatnio jak tam by艂em by艂a kolejka i czeka艂o si臋 godzin臋 zam贸wi艂em do domku i czas oczekiwania taki sam w 108 45 cm zjadam sam za艣 GB 30 jest dla mnie za du偶a. Moje preferencje w kolejno艣ci to De Grasso , Gruby Benek Kolejne to Pizza w Dech臋, ALLEGRO Kolejne Mega Pizza, 108, Telepizza Najgorsza Pizza w mie艣cie dla nie to Pizzolinia, Surf Cafe
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,62305022,62305022,_Gruby_Benek_.html


Temat: Gdzie najlepsza pizza w Cz-wie?
Nie polecam mega Pizzy By艂am tam osattnio;/ I ostati raz.Starsznie chude cisto, ja rozumiem 偶e nie wszyscu lubi膮 grube ale to by艂o przegi臋cie;/ i te g艂upie sztu膰ce;( NAOSTRZCIE (czy jak to tam sie pisz-nie mam poj臋cia0wybaczcie)je w ko艅cu bo cz艂owiek nerwicy zo艂膮dkowej dostanie!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,58278858,58278858,Gdzie_najlepsza_pizza_w_Cz_wie_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
- mega pizza -da grasso na BC tam jest najgorsza obs艂uga ;/
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
panie kt贸re pracuj膮 w mega pizzy s膮 do bani ruszaj膮 si臋 jak muchy w smole
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Niestety, Mega Pizza jest dobra, ale czas oczekiwania to przegi臋cie. Raz zam贸wi艂em i czeka艂em dwie i p贸艂 godziny! Kolejnym razem na pocz膮tku zapyta艂em ile b臋d臋 czeka艂 i pani od raz powiedzia艂a, 偶e dwie godziny. To bardzo niefajne.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Co to za forum ???
Heh, najsmieszniejsze jest to, ze ja sam sie dalem nabrac :/ Poczytalem watki o pizzy (i tutaj pewnie tez bede brany jako antyreklama, ale chce po prostu wylac swoj zal) i postanowilem na podstawie tego, co wyczytalem kupic MEGA pizze. Musialem po nia jechac z drugiego konca Cz-wy (no ale warto, w koncu taka dobra...) zaplacic niemalo (no ale warto, przeciez taka duza...) a niestety bylem wiecej niz niezadowolony, bo skladnikow bylo tyle co na niektorych malych. Chcialbym jednak jako pozytyw podkreslic, ze pizza jest rzeczywiscie duza i najesc sie mozna!!! Zaznaczam, ze chcialem napisac ogolnikowo, ale i tak kazdy by wiedzial, gdzie jest gigantyczna pizza, to po co...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,40972088,40972088,Co_to_za_forum_.html


Temat: Pizzeria DA GRASSO_ skandal
Niedawno by艂 w膮tek pt. Mega pizza skandal. Kto艣 chce wykosi膰 konkurencj臋.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,41023130,41023130,Pizzeria_DA_GRASSO_skandal.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
hehe ja jakis czas temu w pizzeri allegro zatrulem sie ostro pieczarkami, a mega pizza to syf od jakiegos czasu
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Przepychota, czyli na co mam smaka~~~~~
Wiiielka mega pizza pepperoni Pozdro Krzysztof
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,11207,52242902,52242902,Przepychota_czyli_na_co_mam_smaka_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Bylem raz w mega pizzy,faktycznie ciasto cienkie ,suche, i beznadziejne,a obsluga bez kultury.Jeden syf!!!!.Ja lubie pizze w deche ,smaczna i nie droga,da grasso,czasem tele pizza.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: da grasso
A w艂a艣nie, 偶e si臋 rozchorowa艂am i wi臋cej tam nie p贸jd臋, a jak tobie smakuje to nikt Ci nie zabrania tam chodzi膰, m贸wi臋 ze mi nie smakuje i koniec . Pyta o opinie to odpowiadam,i wisi mi to ze jest tam zawsze "pe艂no ludzi". Smakuje im to chodz膮 proste ! Wol臋 Mega Pizze czy nawet Allegro.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,90412664,90412664,da_grasso.html


Temat: koszmarne obrazy wisz膮 w Mega Pizzy-czyje to???
koszmarne obrazy wisz膮 w Mega Pizzy-czyje to??? Ojej by艂am dzisiaj po raz pierwszy w
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37190534,37190534,koszmarne_obrazy_wisza_w_Mega_Pizzy_czyje_to_.html


Temat: Pizzeria DA GRASSO_ skandal
...reszta jest do bani obs艂uga kiepska i chamska a pizza zawsze nie dopieczona co do czasu oczekiwania to szkoda s艂贸w jedyne czym przyci膮gaj膮 klient贸w to cena bo ta jest naprawd臋 niska. Wed艂ug mnie najlepsza pizze w naszym mie艣cie mo偶emy zje艣膰 w Telle Pizzy jednak tam ceny s膮 bardzo wysokie jak np. na kiesze艅 studenta to cena zbyt wyg贸rowana ale jak to m贸wi膮 za jako艣膰 si臋 p艂aci. Pizzeria na ka偶d膮 kiesze艅 i w kt贸rej mo偶na dobrze zje艣膰 to Mega Pizza w tej chwili nasze miasto oferuje do艣膰 du偶y wyb贸r pizzerii wiec niema co robi膰 problem贸w ka偶dy znajdzie co艣 dla siebie i na sw贸j gust i na swoj膮 kiesze艅
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,41023130,41023130,Pizzeria_DA_GRASSO_skandal.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
re mega pizza skandal raczej w to nie wierze pracuje w
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: pizza
pizza Moze mi ktos podac..nr tel.. do Mega Pizzy??dzieki
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,36224335,36224335,pizza.html


Temat: Gdzie najlepsza pizza?
Mega Pizza?? najgorszy syf w miescie plus Da grasso a feeeeee ... ja jadam w Allegro i w Olsztynie "Pod Zamkiem" ;]
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,71357657,71357657,Gdzie_najlepsza_pizza_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Ja wogule nie lubie mega pizzy, przyjezdza mi na czas czyli w ciagu godziny ale jest bardzo twarda i sucha a sos maj膮 beznadziejny. Zawsze zamawiam w da grasso bo oni mi zawsze przywo偶膮 na czas czyli w ci膮gu godziny, pizza jest ciep艂a, jest gi臋tka(nie jest twarda), obs艂uga nie jest chamska no i sos pomidorowy pyszny :D wi臋c jak narazie nie mam jeszcze 偶adnych zastrze偶en do da grasso :)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
...wielokrotnie sie spotkalem ( w tym 2 razy ja zamawialem) z tym ze przywoza po 1,5-2 godzinach zimna pizze A dziewczyna ktora stoi za kasa robi focha ze wogole cos sie u niej zamawia Tragedia Nie spotkalem sie jeszcze z taka obsluga i traktowaniem w zadnym lokalu ze juz nie wspomne o tym czekaniu na dowoz bo to juz jest przegiecie Jednym slowem jesli chcecie zjesc dobraz ciepla pizze i chcecie zeby byla dostarczona w czasie krotszym niz 2 godziny to goraco odradzam MEGA PIZZE Pizza w deche jest ok ;)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Mega Pizza na Dekabryst贸w - ale jazda !!!
Mega Pizza na Dekabryst贸w - ale jazda !!! Dzwonie po pizze 艣redni膮 za 20 z艂 i: - pizeria znajduje sie 200 metr贸w od miejsca zamieszkania - skasowali 3 z艂 za dojazd - pani m贸wi ze b臋dzie za 1,5 h dojecha艂a za 2,5 h - zimna !!! chyba wczorajsza - sosy nie te co trzeba - ciasto mia艂o dos艂ownie 1 mm grubo艣ci - niepoczu艂em 偶e jem pizze .. ale jazda!!!!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,50021517,50021517,Mega_Pizza_na_Dekabrystow_ale_jazda_.html


Temat: Oszukani nieletni przez Mega Pizz臋
Oszukani nieletni przez Mega Pizz臋
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,57395362,57395362,Oszukani_nieletni_przez_Mega_Pizze.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Do szefa Mega pizzy s艂uchaj k..wa to jest ca艂a prawda na temat
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Najlepsza pizza w Czestochowie
Da Grasso najlepsza ja mysle ze z Da Grasso pizze sa najlepsze,bardzo smaczne sa te miesne:) noi te smaczne sosyyy:) a jagorsza pizzza jest Mega PIzza bleee !!!!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,55527696,55527696,Najlepsza_pizza_w_Czestochowie.html


Temat: mieszalnia farb , gdzie w Krakow ( N. Huta )
HardwireD napisa艂: | a mega pizza;) 50 cm srednicy za 25 z艂;) nie jest zla;) a gdzie taka jest? Piccolo 427 06 64 tyle, 偶e Salwator i ta艅sza najlepsza IMHO Dracula (czy jako艣 tak) kosztuje 20z艂 no i te 50cm, to si臋 nazywa po prostu 'du偶a'
殴r贸d艂o: topranking.pl/1621/mieszalnia,farb,gdzie,w,krakow,n,huta.php


Temat: Pizzerie w Cz臋stochowie
pizza wcale nie jest smaczna, Mega pizza powinno si臋 jeszcze du偶o nauczy膰, na mie艣cie sa du偶o smaczniejsze pizze np. Allegro, lub na Biznes centrum no tam pizza cudo::)))Polecam
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37090281,37090281,Pizzerie_w_Czestochowie.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
MEGA PIZZA - SKANDAL!!!! kto艣 poleci艂 mi lokal
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Praca na wakacje dla nieletniego
id藕 do pizzerii ma ulotki.. M贸j kumpel roznosi ulotki z mega pizzy i dostaje 6 z艂 za godzine W sumie uzbiera艂 juz okolo 300 z艂 przez te kilka dni.
殴r贸d艂o: topranking.pl/902/praca,na,wakacje,dla,nieletniego.php


Temat: Najlepsza pizzeria w Cz臋stochowie
byle nie mega pizza
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,51527379,51527379,Najlepsza_pizzeria_w_Czestochowie.html


Temat: Mega Pizza na Dekabryst贸w - ale jazda !!!
Mega pizza: Na pocz膮tku istnienia tego lokalu by艂o pieknie. Pizza dostarczana na czas i bardzo smaczna. teraz przyjezdza(jesli przyjazdza) to gruboi po czasie, cienka ajk pieczywy wasa, a sk艂adnik贸w tyle ile palcy u r膮k. Da grasso na BC: Na pizze w lokalu czasem czeka sie strasznie dlugo. Brzegi spalone a srodek surowy...koszmar. Na dodatek strasznie nieprzyjemna obs艂uga!!!! Da Grasso nowe miedzy dzielnica rakow-zachod a...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,50021517,50021517,Mega_Pizza_na_Dekabrystow_ale_jazda_.html


Temat: Mega Pizza na Dekabryst贸w - ale jazda !!!
ja to juz nie mam slow do tych lokalow:/ jakis czas temu poszlam do dagrasso i mialam w sosie w艂osa:/ az mi sie jesc odechcialo...a co do mega pizzy to zgadzam sie w 100%
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,50021517,50021517,Mega_Pizza_na_Dekabrystow_ale_jazda_.html


Temat: Pizzerie w Cz臋stochowie
najlepsz膮 pizz膮 w cz臋stochowie jest MEGA PIZZA z Dekabryst贸w. Nie trzeba d艂ugo czeka膰 i fajny klimat
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37090281,37090281,Pizzerie_w_Czestochowie.html


Temat: Gdzie najlepsza pizza?
napewno nie dagrasso nie polecam pizza przywieziona po 2,5 h po licznych telefonach a miala byc do 1,5 h i byla niedopieczona czesciowo surowe ciasto Polecam Mega Pizze wg mnie lepsza nie znam jescze pizzeri idealnej
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,71357657,71357657,Gdzie_najlepsza_pizza_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
a ja jestem milo zaskoczona ta mega pizza! pierwszy raz zamowilam do domu, pani przez telefon milo objasnila jaka pizze bardziej sie oplaca - dwie 50cm niz 70cm bo cenowo bedzie bardzo podobnie, powiedziala o koszcie dostawy, powiedziala ze beda sosy gratis i nawet powiedziala ze jak chcemy to kazdy bedzie inny. Uczciwie podala czas oczekiwania - cos ok 40 min i rzeczywiscie tak bylo. A pizza wielkaaaaa i smaczna - do tej pory zamawialam z allegro ale ZAWSZE pizza byla taka...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Pizza
oj lipny przepis - same sk艂adniki to z 40 z艂 wi臋c wol臋 zam贸wi膰 2 mega pizze z osiedlowej pizzeri i trzeci膮 mie膰 gratis najlepsze przepisy to te kt贸re s膮 szybkie i tanie - bo po co mam robi膰 pizz臋 z Twojego przepisu jak za tak膮 sam膮 kas臋 b臋d臋 mia艂 3 kupione :/ 5/10
殴r贸d艂o: topranking.pl/898/pizza.php


Temat: Gdzie najlepsza pizza?
Kolego Najlepsza Pizza jest w La Grappie !!!! Tylko La Grappa.Za 22z艂 najedza sie 3 osoby jak nie cztery.Duza pizza jest ogromna i do tego smakuje... zaje...Nie jadlem nigdy lepszej.Raz pojdziesz i juz nigdzie indziej nie pojdziesz na pizze!!!.Polecam.A miesci sie miedzy Benkiem a Mega Pizza.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,71357657,71357657,Gdzie_najlepsza_pizza_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Mega Pizza - Mega rozczarowanie!!!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: zaczynam w poniedzia艂ek szukam chetnych!!!
...Zero sma偶enia, gor膮cych kubk贸w i innych fastfood贸w, zero w臋glowodan贸w - tych niezdrowych (np. biale pieczywo), niewielkie porcje (za to cz臋艣ciej), du偶o wody itd. Aha, staram si臋 te偶 nie 艂膮czy膰 bia艂ek z w臋gowodanami (poza tym w臋glowodan贸w jem bardzo ma艂o). Staram si臋 te偶 ma艂o soli膰. No i jako realistka, zak艂adam mo偶liwo艣膰 jakiego艣 grzeszku (1 raz w tygodniu) - oczywi艣cie w granicach zdrowego rozs膮dku (nie chodzi o zjedzenie mega pizzy). Napisz臋 wam o post臋powach i efektach... powodzenia ps. wydaje mi si臋, 偶e dieta kopenhaska jest dobra, ale g艂贸wnie powinny j膮 stosowa膰 osoby z wi臋kszym balastem do zrzucenia (jako wst臋p do zdrowszej diety)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,11182,39158783,39158783,zaczynam_w_poniedzialek_szukam_chetnych_.html


Temat: "Gruby Benek"
Dzi臋kuj臋 za odpowiedz.W takim razie zam贸wie z mega pizzy.Pozdrawiam :-)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,62305022,62305022,_Gruby_Benek_.html


Temat: po co wiertarka w Mega Pizzy??
po co wiertarka w Mega Pizzy?? Czy wiecie ze w
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,55810666,55810666,po_co_wiertarka_w_Mega_Pizzy_.html


Temat: mieszalnia farb , gdzie w Krakow ( N. Huta )
a mega pizza;) 50 cm srednicy za 25 z艂;) nie jest zla;) a gdzie taka jest?
殴r贸d艂o: topranking.pl/1621/mieszalnia,farb,gdzie,w,krakow,n,huta.php


Temat: NOWA PIZZERIA "MAX PIZZA" na dekabrystow
Je艣li nie jeste艣 zorientowany to domy studenckie w Czwie s膮 w okolicy Deka i o ten w艂a艣nie rejon mi chodzi艂o. 呕ycz臋 wszytkim studentom, zamieszka艂ym w akademikach super wra偶e艅 smakowych przy konsumpcji " Mega Pizzy" i tobie koalapizza te偶 ;)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,30602718,30602718,NOWA_PIZZERIA_MAX_PIZZA_na_dekabrystow.html


Temat: Najgorsi pracodawcy
mega pizza, wyzysk za mala stawke.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,85335001,85335001,Najgorsi_pracodawcy.html


Temat: Amatorska Liga Siatk贸wki - podsumowanie
Spotkanie Proponuj臋 spotkanie kapitan贸w w czwartek godz.17.00 w Mega Pizza Rafi pewnie ma nr tel kapitan贸w, zapro艣my te偶 T.艢piewaka.
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,40912658,40912658,Amatorska_Liga_Siatkowki_podsumowanie.html


Temat: kto dowiezie o 00 pizze?????????????
Mega pizza ma do 2:30 :P ale nie znam nr tel
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,34950465,34950465,kto_dowiezie_o_00_pizze_.html


Temat: Pizzerie w Cz臋stochowie
W Mega pizzy mi jedzenie nie smakuje, wg. mnie najlepsze pizzerie to Da Grasso i Allegro (na Ko艣ciuszki) :)
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37090281,37090281,Pizzerie_w_Czestochowie.html


Temat: Mega Pizza kiepska-obrazy SZOK!!!
Fakt macie racj臋 te obrazy to totalne dno, przeczyta艂am wczoraj podpis 艂o艂 dziewczyna przegie艂a to straszne jak mozna takie dno wywiesza膰 ludzim, kt贸rzy przychodza cos smacznego zje艣膰 odpocz膮膰 i nasycic oko estetyka?, no w艂asnie i tu jest problem lokalu mega pizzy!!!!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37260990,37260990,Mega_Pizza_kiepska_obrazy_SZOK_.html


Temat: mieszalnia farb , gdzie w Krakow ( N. Huta )
| aaa tam speluna odrazu;) | dobra pizze maja;) ale dawniej mieli lepsza. teraz to juz nigdzie nie daja dobrej pizzy w hucie. a to mozliwe, od czasu LO nie bylo mnie tam wiec pare lat temu to bylo. a mega pizza;) 50 cm srednicy za 25 z艂;) nie jest zla;) chetnie sie dowiem gdzie w NH jest dobra pizza zebym wiedzial co jesc;)
殴r贸d艂o: topranking.pl/1621/mieszalnia,farb,gdzie,w,krakow,n,huta.php


Temat: Fajne co!?
...w膮tek Juliusz S臋towski zwyci臋偶y艂 w plebiscycie "Gazety" (24) Go艣膰: Wlodek 27.02.06, 05:02 • Z kim chcia艂by艣/-a艂aby艣 spotka膰 si臋 z tego forum? (55) Go艣膰: *** 27.02.06, 04:42 • czy marichuana powinna byc zalegalizowana??? (18) Go艣膰: sara 27.02.06, 04:29 • Na Starym Rakowie (208) storima 27.02.06, 04:07 • Ranking wytrzyma艂o艣ci : REAKTYWACJA (203) Go艣膰: UR 27.02.06, 03:14 • MEGA PIZZA - SKANDAL!!!! (56) Go艣膰: dagmara19722 27.02.06, 03:11 • KARCZMA ul. 艂贸dzka (49) Go艣膰: tojapl 27.02.06, 01:30 • Rodzinny interes pana starosty (65) Go艣膰: drogowiec 27.02.06, 01:25 • REWELACYJNY preparat antykoncepcyjny (696) Go艣膰: wik 27.02.06, 01:11 • Nefrolog - Dr.Cebula-Kubat -prosz臋 o opinie (5) Go艣膰: Zuza 27.02.06, 00:58 • Wielka-Mala prosba!!! (17) Go艣膰: Easy 27.02.06,...
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,37561569,37561569,Fajne_co_.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
w mega pizza jest ochydna
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: Pizzeria Jack's Pizza
Mega Pizza i Kebab na DK ochyda!!! Nigdy wiecej nie zjem niczego w tych lokalach . Pizza zakalec spalona skladniki najgorszej jako艣ci noi te pieczarki leeee a kebab zaduzo sorowki i miesa zamalo i sosiki niesmaczne. Mogliby troche wiecej nalewac tych sosow do pizzy i kebaba:) ale oszczednosc musi byc !! NIE POLECAM
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,53545737,53545737,Pizzeria_Jack_s_Pizza.html


Temat: Mega pizza
Mega pizza Cze艣膰 chcialabym pozna膰 Wasze opinie na temat tej pizzerii..
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,57106644,57106644,Mega_pizza.html


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
a ja jestem zadowolnony z Mega Pizzy - smaczna i obs艂uga ok, jestem sta艂ym klientem
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html


Temat: gdzie w czewie zam贸wi膰 pizze na dow贸z ??
By艂am ostatnio w Mega pizza na Dekabryst贸w maja dobr膮 pizze i za rozs膮dn膮 cen臋
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33387866,33387866,gdzie_w_czewie_zamowic_pizze_na_dowoz_.html


Temat: Mega pizza
Mega Pizza to syf!!!!!
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,57106644,57106644,Mega_pizza.html


Temat: Kilo wazeliny dla...
mega pizzy z pizzerni www.uskrzypka.pl :o)
殴r贸d艂o: topranking.pl/1742/kilo,wazeliny,dla.php


Temat: MEGA PIZZA - SKANDAL!!!!
Mega pizza Ja czeka艂am 5 godzin na pizze nie mieli艣cie najgorzej :/
殴r贸d艂o: forum.gazeta.pl/forum/w,55,33018766,33018766,MEGA_PIZZA_SKANDAL_.html




Powered by MyScript